Werving & Selectie
verbinden leidt tot succes
 

Werving & Selectie

De kern van het bestaansrecht van Dabreco is dat de best mogelijke match wordt nagestreefd door vanuit een profiel altijd op zoek te gaan naar de best beschikbare professional. En daarbij is een mens meer dan zijn CV. Dit zoeken doen we niet alleen in ons netwerk, maar ook door gericht kandidaten te benaderen, gebruik te maken van social media en de gebruikelijke kanalen. Dankzij uitgebreide selectie, persoonlijke kennismaking, referentie checks, gekwalificeerde doorverwijzingen, en het uitgebreide netwerk van Dabreco kunnen de diensten op een hoog niveau worden verleend.


Werving & Selectie van kandidaten voor MBO, HBO en Academische vacatures in Oostland/Westland/Rijnmondgebied met als specialisatie functies op het gebied van

- Commercie
- Techniek/industrie
- Financiën & control
- Logistiek/ Supply Chain Management


Dagelijks is er contact met (potentiële) kandidaten. Voor organisaties is dit potentieel aan sollicitanten van onschatbare waarde. De matching tussen kandidaten en de vacature gebeurt op persoonlijke wijze, waarbij de belangen van de opdrachtgever en die van de kandidaat bewaakt worden. Het doel is altijd een langdurige wederzijds zinvolle verbinding te realiseren, die alle partijen tot tevredenheid stemt. Aandacht en service zijn typerend voor de dienstverlening.  Echte professionals zoeken in hun nieuwe baan de groei die bij hun ambitie past. Als organisatie biedt u de juiste mensen voldoende ruimte hiervoor. 


Aanpak en filosofie is onderscheidend omdat het in de kern maar om vijf dingen gaat:

1. Het kunnen bereiken van kandidaten die een opdrachtgever zelf niet weet te bereiken (latent zoekenden) en overtuigen van kandidaten;

2. Voldoende kennis om te kunnen begrijpen wat er wordt gezocht en welke kandidaten voldoen (vakinhoudelijke kennis);

3. Het aanbrengen van voldoende geschikte kandidaten op het juiste moment (lever-betrouwbaarheid):

4. Samenwerken conform afspraken, met de juiste dosering van voortgangsbewaking en weten wanneer de klant wat nodig heeft (proceskwaliteit);  

5. Het professioneel afwikkelen en verlenen van nazorg (afronding-betrouwbaarheid)


 

 

 



 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn